در جریان اغتشاشات اخیر، بسیج و پلیس حامی اصناف بودند

در جریان اغتشاشات اخیر، بسیج و پلیس حامی اصناف بودند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس امروز سوم دی ماه در همایش اصناف در شیراز با اشاره مشکلاتی که اخیرا برای فعالیت صنوف و بازاریان در جریان اغتشاشات اخیر از سوی ضد انقلاب ایجاد شد اظهار داشت: نیروی انتظامی و بسیج در بحث تامین امنیت اصناف با جدیت وارد عرصه شدند و در کنار اصناف بودند.

استاندار فارس ابتدا بیان کرد: اصناف و بازاریان چه در دوران انقلاب چه پس از آن در هشت سال دفاع مقدس و سپس در جهاد دیگری به نام مقابله با کرونا در حمایت از افراد و اقشار آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر شاهکار کردند و همیشه پیشگام و پیشرو مجاهدت‌هایی از این حیث بودند.

ایمانیه افزود: طی همین مدت تعدادی از صنوف به دلیل خودداری از فعالیت یا همان تمکین از فراخوان ضد انقلاب مبنی بر تحریم و اعتصاب، پلمب شدند که با تصمیم شورای تامین استان این صنوف نیز رفع پلمب شدند و اگر موردی رفع پلمب نشده می تواند مراجعه کند تا مشکلش حل شود.

استاندار فارس همگرایی دشمنان در وقایع اخیر را به جنگ احزاب تشبیه کرده و افزود: طی دو سه ماه اخیر در کشور به معنای واقعی شاهد جنگ احزاب معاصر بودیم و هر کدام از این جریان ها بر طبل تجزیه کشور و جدایی برخی مناطق می کوبیدند و تمام این گروه‌ها و جریان‌ها تا پیش از اتفاقات اخیر همواره در پشت پرده با هم دعوا داشتند اما در جریان حوادث اخیر دیدیم که آنها در کنار هم قرار گرفتند تا اتحاد کشور را از بین ببرند اما باز هم موفق نشدند بر وفاق و همدلی این مردم چیره شوند.

ایمانیه تاکید کرد: دشمن امروز مصمم‌تر از همیشه و به شکل بسیار جدی‌تر هویت ملی، دینی و خانوادگی ما را هدف قرار داده و انتظار می‌رود اصناف به دفع این فتنه دشمن کمک کنند و بکوشند که تاثیر تبلیغات دشمن بر روی جوانان به حداقل برسد.

نماینده دولت در استان فارس در پایان گفت: راهبرد دشمن این است که نظام را ناکارآمد نشان بدهد اما دولت سیزدهم امروز با جدیت مشغول فعالیت است تا بتواند مشکلات کشور و استان را حل کند و قطعا کمک اصناف و بازاریان می‌تواند در این راه موثر باشد و این همگرایی باعث نا امیدی دشمن خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید