دشمن، به دنبال ایجاد تعارض و تقابل بین مردم و نظام است

دشمن، به دنبال ایجاد تعارض و تقابل بین مردم و نظام است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در مراسم گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بیست و دومین یادواره شهدای روستای حسام آباد، ضمن گرامی‌داشت یاد وخاطره ۱۶ شهید این روستا، اظهار داشت: در فرماندهی نصر که برای متمرکز کردن اقدامات و اثرگذاری بیشتر و همچنین انسجام بین مجموعه‌های سیاسی و مقاومت مردم مظلوم عراق در مقابل صدامِ ستمگر تشکیل شد، فرصت این را داشتم که از نزدیک افتخار همکاری با سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را داشته باشم.

قاسمی فرزاد افزود: سکنات و اخلاقیات سردار شهید سلیمانی به عنوان یک مرد الهی، در قلب و دلِ تک تک رزمندگان نفوذ کرده بود. 

استاندار همدان عنوان کرد: جریان داعش را آمریکایی‌ها با نقشه انگلیس و تدابیر و پشتیبانی‌های فکری صهیونیسم و سرمایه مرتجعین منطقه از جمله عربستان، برای زدن بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کردند.

وی بیان داشت: آمریکا پس از اینکه در نقشه تحریم‌های اقتصادی به شکست مواجه شد، داعش را در منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایجاد کرد. آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی از هر روشی استفاده می‌کرد و اسلام‌هراسی را در منطقه گسترش داد. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نگاه خداوند متعال، رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون پاک شهدای والامقام، نقشه‌های شوم آمریکا و شرکایش را نقش‌ بر آب کرد و امثال حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین‌های همدانی، توانستند با نقش‌آفرینی در سوریه، شوم‌ترین نقشه‌های دشمنان را خنثی و بی‌ اثر کنند. 

وی با اشاره به اینکه سردار دلها، عمق استراتژیک مرزهای ما را در نقاط مختلف منطقه گسترش دادند و شر دشمنان را از مردم دور کردند، گفت: رزمندگان و آزاده‌های ما برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، زحمت‌های زیادی متحمل شدند. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که دوران جوانی و نوجوانی را در مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی سپری کردیم. همه رزمندگان و شهدا، ستارگان درخشانی هستند که در آسمان ولایت می‌درخشند و افتخاری برای همیشه‌ی تاریخ این سرزمین‌ هستند. 

وی با بیان اینکه دشمن، به دنبال ایجاد تضاد و تقابل بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم ما مشکلات زیادی دارند و ما منکر مشکلات نیستیم، در‌ بُعد اقتصادی مشکلاتی در حوزه اشتغال داریم؛ اما این مشکلات در طول سال‌های متمادی توسط دشمن اهریمن و سو مدیریت‌ها به وجود آمده است. 

استاندار همدان ادامه داد: مردم خداجو و ولایت مدار به صحنه آمدند و پاسخ دشمنان این انقلاب را با حضور گسترده خود دادند. باید هوشیار باشیم و با حضور در صحنه ار نقشه‌های دشمن نابکار که دست بردار نیست، غافل نشویم. 

وی با تاکید بر اینکه تضعیف کردن دولت در شرایط کنونی صحیح نیست، تصریح کرد: باید تلاش کنیم و خط تفرقه را کنار بگذاریم، به خرده‌گیری‌ها و ایرادهای بی اساسی که از یکدیگر می‌گیریم، پایان دهیم.

قاسمی فرزاد افزود: برخی افراد، از فرمایشات مقام معظم رهبری سوء استفاده می‌کنند و با نام مطالبه‌گری بدترین انتقادات را که تمام توان خود را برای رفع مشکل مردم به کار گرفته وارد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نقشه صهیونیسم این است که دولت و نظام را ناکارآمد نشان دهد و این رژیم از نظام دینی وحشت دارد، متذکر شد: جوسازی‌ها و بالا و پایین رفتن قیمت کالاهای اساسی و دلار و غیره، همه‌اش به این دلیل است که مردم را به خیابان آورده و دولت را ناکارآمد جلوه دهند.  

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید