دشمنان اگر صادق بودند در برابر حماسه حضور مردم سکوت نمی‌کردند

دشمنان اگر صادق بودند در برابر حماسه حضور مردم سکوت نمی کردند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزدر حاشیه تشییع پیکر پاک 4 شهید گمنام در البرز اظهار داشت:  مدعیان آزادی بیان در حالی حماسه حضور مردم البرز و البته سراسر کشور در تشییع پیکر شهدای گمنام  و عزاداری آنها به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا  (س) را در سکوت و بایکوت کامل خبری قرار داده‌اند که یک تجمع کوچک چند نفره را به یک جریان بزرگ رسانه‌ای تبدیل می‌سازند.
 
وی با بیان اینکه شبکه شیطانی رسانه‌های دشمن با تحریف واقعیت‌ها درصدد فریب افکار عمومی است؛ افزود: دشمن با وارونه جلوه دادن رویدادها درصدد تحریف واقعیت، دروغ پردازی و ایجاد شایعه است.
 
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمن درباره ملت ولایتمدار ایران اسلامی دچار اشتباه راهبردی و محاسباتی شده است؛ ادامه داد: حضور حماسی مردم ثابت کرد که این مردم همواره پشتیبان کشور، نظام و رهبری هستند و در هر شرایطی دست از شهدا و اعتقاداتشان بر نمی دارند.
 
وی با بیان اینکه البته برخی مردم مطالباتی چون رفع مشکلات اقتصادی دارند که باید از جانب مسئولان با جدیت پیگیری شود؛ عنوان کرد: مطالبات و یا اعتراض‌های مردم  به معنای مخالفت آنها با نظام نیست و فریادهای امروز مردم در تجدید بیعت با شهدا و رهبری در سرتاسر کشور و به ویژه در استان البرز گویای پایبندی و عشق عمیق آنها به نظام اسلامی و آرمان‌های شهدا  است.
 
سردار حیدرنیا با تاکید بر وظیفه مهم مسئولان فرهنگی در  ایجاد بستر بصیرت افزایی و جهاد تبیین؛ تصریح کرد: ما با دشمنی روبرو هستیم که با کثیف‌ترین حربه‌های رسانه‌ای درصدد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها است و به همین سبب جهاد تبیین امروز باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی کشور در جهت ایجاد شفافیت و تنویر افکار عمومی قرار گیرد.
 
وی آشنایی با سیره شهدا را یکی دیگر از ضرورت‌های فرهنگی کشور دانست و متذکر شد: مردم و به ویژه نسل جوان باید با ارزش‌ها و آرمان‌های زیبای شهدا آشنا شوند و بدانند که آنها از جانشان که شیرین‌ترین و مهمترین دارایی یک انسان است در راه آرامش و امنیت مردم گذشتند.
 
سردار حیدرنیا با تاکید بر این که استان البرز معطر به عطر شهدای گمنام شده است خاطرنشان کرد: از برکت وجود این شهدای بزرگوار؛ فضای استان البرز عطر آگین شد و دشمنان بار دیگر روسیاه شدند.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید