دشمنان به دنبال التهاب آفرینی هستند

دشمنان به دنبال التهاب آفرینی هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که همزمان  با سراسر کشور  در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: در جنگی که نظام سلطه بر ما تحمیل کرده بود، امام راحل با ما وعده نصرت و پیروزی دادند که تحقق پیدا کرد. رزمندگان دفاع مقدس، فرهنگ جبهه و جنگ را برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی می‌دانستند.

شاهرخی با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس، تصریح کرد: مادران و همسران فرزندان و شوهران خود را راهی جبهه می‌کردند، این‌ها برگرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) است، کما اینکه امروز تداوم آن را در راهپیمایی اربعین می‌بینیم.

 نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ این سرزمین متمدن و کهن است گفت: در تاریخ ایران دفاع از قرآن، دفاع از اسلام و دفاع از رسول خدا را داریم و این ذخیره ارزشمندی است که باید حفظ شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز دفاع از اسلام همچنان به عنوان یک تکلیف بر عهده ما است، عنوان کرد: باید هوشیار و بیدار بود، همان دشمنانی که دفاع مقدس را برای ما به وجود آوردند و جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند، امروز نیز به دنبال التهاب‌آفرینی هستند.

شاهرخی بر وحدت و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلح تاکید و  ادامه داد: این وحدت همچنان باید به قوت خود باقی بماند، چرا که امروز دشمنان ما با بهانه قرار دادن یک موضوع کاملا احساسی، هجمه شدید رسانه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند.

وی افزود: جنگ رسانه‌ای و سپس وارد فاز عملیاتی و آشوب و اغتشاش شدن و بعد خودزنی و کشته‌سازی از مراحل کاری دشمنان است که باید هوشیار بود.

شاهرخی  گفت: امر به معروف و نهی از منکر تعطیل‌بردار نیست، جمهوری اسلامی، اسلامی است و حاکمیت قرآن و احکام در این نظام حرف اول را می‌زند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه  باید اجازه داد در کمال آرامش دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات خود را انجام دهند، گفت: هر داوری و نظری قبل از اعلام دستگاه‌های رسمی قضایی و امنیتی از سوی هر فرد و مقامی باشد، امری غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید