دشمن با هجمه به شورای نگهبان، به دنبال گسست بین رهبری و مردم است

دشمن با هجمه به شورای نگهبان، به دنبال گسست بین رهبری و مردم است



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار ایرنا، محمد علی شجاعی شامگاه پنجشنبه در دیدار با عوامل نظارتی شورای نگهبان در خراسان شمالی اظهار داشت: همیشه دشمنان در ایام انتخابات از تمامی ابزارهای خود برای دلسردی مردم از نظام و انقلاب بهره برده اند به گونه ای در سیزدهمین دوره انتخابات نیز از این حربه علیه نهادهای انقلابی و اسلامی بهره گرفت.

وی افزود: در واقع دشمنان با هجمه علیه نهادهای انقلابی، امید به ایجاد گسست بین مردم و نظام و رهبری داشتند در حالی که مردم خود حافظ اصلی این نظام و نهادهای مقدس برآمده از آن هستند.

شجاعی با بیان اینکه سه عنصر اسلام، رهبری و مردم انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب های جهان متمایز کرده است، تصریح کرد: جدای از ارزشهای اسلامی و رهبری هوشمندانه امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب، همیشه مردم با خون فرزندان خود در جبهه های حق علیه باطل و در بسیاری از صحنه های سرنوشت ساز حافظ اصلی انقلاب و آرمان های مقدس آن بوده اند.

پیشگامی خراسان شمالی در مشارکت سیاسی اتفاقی نیست

نماینده عالی دولت در استان گفت: پیشگامی خراسان شمالی در مشارکت های سیاسی و انتخابات ۲۸ خرداد اتفاقی نیست بلکه حاصل همراهی و هم افزایی مسوولان اجرایی و نظارتی و بلوغ سیاسی مردم است.

وی افزود: در حقیقت تمامی اجزای نظام در این استان و مردم فهیم خراسان شمالی به بلوغی فکری و هم فهمی برای حماسه آفرینی در صحنه های سیاسی رسیده اند به گونه ای که هیچگاه جناحی فکر نکرده اند و ارزشهای اسلامی و انقلابی را از یاد نبرده اند.

شجاعی تصریح کرد: حضور ۶۴ درصدی مردم فهیم استان در این انتخاب گویای آن است که همه مسوولان برای این مشارکت حداکثری دغدغه داشته اند و از تمامی ظرفیت های خود برای این شور سیاسی بهره گرفته اند.

خراسان شمالی دومین استان پیشگام در مشارکت سیاسی

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در خراسان شمالی نیز گفت: این استان با مشارکت ۶۴ درصدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان دومین استان پیشگام در مشارکت سیاسی انتخاب شده است.

عابدین عابدی مقدم افزود:  همچنین بجنورد  مرکز خراسان شمالی نیز با حضور ۵۶/۳۴ درصدی به عنوان دومین مرکز استان کشور با مشارکت بالای سیاسی است که این امر جز با هم افزایی مسوولان و همراهی مردم میسر نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: جدای از این که در انتخابات دوره گذشته کمترین تخلفات انتخاباتی را در بین استان ها را داشتیم در این دوره نیز با هم افزایی و همکاری خوب مردم، عوامل اجرای و نظارتی، هیچگونه تخلفی ثبت نشد.

در این نشست از عوامل نظارتی بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲۸ خردادماه  همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی  برگزارشد.

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای بودند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده داشتند که در آخرین انتخابات حدود ۵۷.۲ درصد از واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کردند.

براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی از بین ۲۸ میلیون آرای مردم در این انتخابات  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای  به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد. 



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید