دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در گردهمایی وعاظ و خطبای همدانی، اظهار داشت: امروز در بحث تبلیغی نیاز است به صورت جدی ورود داشته باشیم و از همه ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

وی افزود: نبود خوراک علمی مناسب برای طلاب و معلمان در عرصه ارتباط گیری با دانش‌آموزان از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه دشمن به شدت به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه است، گفت: امروز زمان گفت‌وگو با نسل جوان و تبیین دستاوردها و واقعیت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: هیچ کس به اندازه‌ روحانیت نمی‌تواند محور وحدت در جامعه باشد و در عرصه مقابله با نقشه دشمنان تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که امروز برای حجاب و عفاف در جامعه دارای دغدغه هستیم، باید نسبت به مسئله وحدت جامعه و جلوگیری از شکاف اجتماعی نیز حساس باشیم. حرف و زبان ما، حرف و زبان فطرت بشر است و لذا با استفاده از آن می‌توان به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنیم.

حجت‌الاسلام شعبانی در پایان متذکر شد: انتظار ما از دولت و مجلس که مدعی انقلابی‌گری هستند، توجه به مسائل فرهنگی است. از مجلس انتظار داریم دولت را برای رفع مشکلات مردم به حرکت در بیاورد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید