دشمن دنبال تحریف افکار امام خمینی(ره) است

دشمن دنبال تحریف افکار امام خمینی(ره) است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول اظهار داشت: فیلم «عنکبوت مقدس» برای کشور ما سیاه نمایی می‌کند و غربی‌ها به آن جایزه طلایی می‌دهند، در واقع دشمنان با اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، به دنبال اسلام هراسی، ایران هراسی و قداست شکنی هستند.

وی افزود: این فیلم به دنبال القای این امر است که شخصی که جنایتکار قتل‌های زنجیره ای در مشهد بوده و اعدام شده  هویت دینی مردم ایران است در حالی که این برداشت اشتباه است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: سرود «سلام فرمانده» خروجی فرهنگ و هویت دینی ملت ایران است که باعث شده همه اقشار با شور و شوق آن را بخوانند.

وی با بیان اینکه فیلم‌هایی چون امام علی(ع)، ولایت عشق، یوسف(ع) پیامبر و مختارنامه هویت دینی ملت ایران هستند، گفت: دشمن نمی‌تواند به ساحت قدسی امام رئوف که عالمگیر شده خدشه وارد کند بلکه با این کارش چراغ اهل بیت(ع) جاودانه‌تر می‌شود؛ آنها با این کارشان عواطف و احساسات ملت ایران را تحریک، و مردم آن را محکوم کردند.

امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه‌ها جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه غم انگیز ریزش ساختمان متروپل آبادان به مردم و خانواده‌های آنان تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه از خداوند شفای عاجل را مسالت کرد.

قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) یادآور شد: دشمن به دنبال تحریف اذهان عمومی از جایگاه شخصیت و عظمت کاری است که امام راحل(ره) انجام داد که باید جهاد تبیین به عرصه بیاید و بتوانیم شخصیت، جایگاه، اندیشه و فکر امام را تبیین کنیم که لازمه آن دشمن شناسی است.

وی در پایان، صفر شدن آمار فوتی کرونا را در کشور به کادر پزشکی و نیروهای جهادی تبریک گفت و افزود: غربگرایان داخلی واکسن ایرانی را تمسخر کردند ولی نتیجه اش صفر شدن فوتی های کرونایی ایران و تداوم فوتی‌های کشورهای غربی بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید