دفاع از اسلام علت حضور ما در جهاد بود

دفاع از اسلام علت حضور ما در جهاد بود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل «سیداصغر حسینی» جانباز افغانستانی در مشهد ضمن عیادت از وی، روند درمان این جانباز مدافع حرم را پیگیری کرد.

سید میرآقا حسینی پدر جانباز مدافع حرم در این دیدار اظهار داشت: من و پسرم برای شناسنامه و پول در دفاع مقدس و دفاع از حرم حضور پیدا نکردیم بلکه تمام عزم و اراده ما فقط دفاع از اسلام است و اگر باز هم نیاز باشد به جنگ خواهیم رفت و جان خود را فدا خواهیم کرد چراکه شهادت برای من و خانواده‌ام یک افتخار است.

قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار بیان داشت: اداره‌کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی باید پیگیر پرداخت هزینه‌های درمانی این جانباز مدافع حرم باشد و کمک‌های مورد نیاز به وی انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این که تمامی اعضای این خانواده جانباز دفاع مقدس دارای شناسنامه هستند اما فرزند جانباز مدافع حرم فاقد شناسنامه است باید از طریق اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به صورت قانونی پیگیری شود، این مسأله قابل حل است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همسر این جانباز گفت: خداوند بر اجر و پاداش شما می‌افزاید که زینب‌گونه بر مشکلات صبر کرده و ۲ دختر مومنه و صالحه تربیت کرده‌اید.

سید میرآقا حسینی جانباز ۲۵ درصد دفاع مقدس در عملیات والفجر هشت و فرزندش سید اصغر حسینی جانباز ۴۵ درصد مدافع حرم در حلب سوریه به درجه حانبازی نائل آمدند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به خانواده ۲۴۷ شهید و ۳۰۵ جانباز مدافع حرم اهل‌بیت (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده سند افتخار استان خراسان رضوی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید