دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است


دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2610373_562.jpg” alt=”دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
متن پیام به این شرح هست:
 
دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن هست.
 
این دوران پر افتخار آزمونی بزرگ و احیا کننده خودباوری امتی بود که اگر چه سالیان دراز رژیم ستمشاهی این تحفه الهی را از آن‌ها ستاند، ولی با توکل به خداوند متعال و اعتقاد و اراده راسخ، تار و پود اسارت و وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دینشان، جامعه‌ای خود شکوفا داشته باشند.
 
فرهنگ سازی و نقش آن در توسعه سیاسی از ثمرات مهم دوران دفاع مقدس بود، چرا که جوانان و رزمندگان اسلام با ایثارگری و ازخودگذشتگی‌های خود، زمینه ساز فرهنگ مقدسی شدند که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
 
اینجانب فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان ایلام و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهدای والامقام را برای همگان مسألت دارم.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید