دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی اصغردوست» جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کشور با کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی اصغردوست» جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در این دیدار اظهار داشت: پیامبر خدا (ص) به عثمان بن مظعون فرمودند: اى عثمان! خداوند تبارک و تعالى رهبانیّت را بر ما مقرّر نفرموده هست. رهبانیت امّت من جهاد کردن در راه خداست.
 
دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/18/2594944_100.jpg” alt=”دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه هست” width=”600″ height=”361″>
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی جهاد، مجاهدت، کار جهادی و مخلصانه هست، افزود: بسیاری مقام و معرفت را در خانقاه‌ها دنبال می‌کنند در صورتی که دفاع مقدس ما سالک پرور بوده هست.
 
جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کشور با تاکید بر اینکه جهاد فی سبیل الله فقط در میدان جنگ نیست، عنوان کرد: بنا به فرموده امیرالمؤمنین علی (ع) مؤمن با شمشیر و زبان خود جهاد می‌کند.
 
حجت‌الاسلام اصغردوست ابراز داشت: این حضور و مجاهدت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خود یک جهاد فی سبیل الله هست و مصداق بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: (جهاد تبیین یک فریضه هست).‌
می‌باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله با عنایت شهدا در مسیر تعالی جهاد فی سبیل الله که نصیب همه ما شده هست ثابت قدم باشیم و با عنایت الهی عمرمان ختم به خیر و سعادت و شهادت در مسیر الهی شود.
 
دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/18/2594945_477.jpg” alt=”دفاع مقدس الگوی مجاهدت و کار جهادی مخلصانه هست” width=”600″ height=”361″>
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید