دفاع مقدس برای ملت ایران مقدمه‌ای برای اقتدار بود

دفاع مقدس برای ملت ایران دوران طلایی اقتدار وایثار بود


«محمد حاجی‌زاده» رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همه رزمندگان دوران حماسه و ایثار اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی برای ملت ایران مقدمه‌ای برای رسیدن به اقتدار بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان عاشق فرامین امام خمینی (ره)  بودند و پس از شنیدن سخنرانی‌های ایشان لبیک گویان در خطوط مقدم جبهه حضور پیدا می‌کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به عملیات فتح‌المبین در 1361 و پیروزی‌های به دست آمده بیان کرد: بعد از انجام عملیات غرورآفرین فتح‌المبین که اولین عملیات بزرگ ما بعد از آغاز جنگ تحمیلی بود امام خمینی (ره) در پیامی خطاب به رزمندگان اسلام فرمود: «من دست و بازوی شما رزمندگان که دست خدا بالای آن است می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم».

حاجی‌زاده در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس مردم و مسئولین در مقابله با قدرت‌های استکباری در عرصه‌های فرهنگی اقتصادی و نظامی با تمام قدرت ایستادگی کردند و امروز همه باید با توجه به پیچیدگی‌ نقشه‌های دشمنان با همه توان در برابر آنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید