دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ای بود که با همت مردم آفریده شد

دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ای بود که با همت مردم آفریده شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف الله دژکام»، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس و هشت سال دفاع جانانه از کشور، بزرگترین حماسه‌ای بود که به همت مردم ایران اسلامی آفریده شد.

نماینده ولی فقیه در فارس ابتدا بیان کرد: پیاده‌روی زوار اربعینی و عاشقان امام حسین (ع) دشمنان را عمیقا ناراحت کرده و از هیچ فرصتی برای تخریب این حرکت مردمی دریغ نمی‌کنند زیرا به خوبی دریافته‌اند که این عزم و اراده و این رویداد، مسیر تاریخ و مردم را به سمت اهل بیت می‌کشاند.

امام جمعه شیراز سپس با قدردانی از پذیرایی محبان اهل بیت در عراق افزود: این حرکت یعنی حرکت زوار امام حسین (ع) با پای پیاده به سمت مولا و مقتدایشان حسین (ع) بسیار ارزشمند و دارای نکته‌های مثبت بسیاری است و دشمنان از این اشتیاق و شوری که زوار اربعینی دارند بر آشفته‌اند.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های عظیم کشاورزی در استان فارس  اشاره کرد و افزود: استان فارس استانی پیشتاز و قدیمی در تامین امنیت غذایی کشور است و این ظرفیت باید مجددا فعال شود و با ارائه برنامه راهبردی عملیاتی در همفکری با کشاورزان عملیاتی شود و کشاورزی استان به کشاورزی دانش بنیان تبدیل گردد و در مسیر تحقق شعار سال نیز اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ای بود که آفریده شد و با دفاع جانانه هشت ساله مصداق پیدا کرد و این رویداد که امسال با اربعین حسینی مصادف شده نتیجه ثبات قدم و نصرت الهی است.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: به سبب همین روحیه است که ناو جنگی شهید سلیمانی به دست ایرانی‌ها ساخته می‌شود و برقراری امنیت را در خلیج فارس برعهده می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید