دفاع مقدس تجلی غیرت و پایمردی شهدا و رزمندگان اسلام است


دفاع مقدس تجلی غیرت و پایمردی شهدا و رزمندگان اسلام هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/6/2623477_834.jpg” alt=”دفاع مقدس تجلی غیرت و پایمردی شهدا و رزمندگان اسلام هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «علی‌اصغر خدیو» مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام در نشست هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: مرز‌های این کشور با خون هزاران شهید حفظ شده و همه ما مدیون آنها هستیم.
 
وی ادامه داد: عزت و سربلندی کشور نشات گرفته از غیرت، شجاعت و مردانگی شهدا و فرزندان این آب و خاک هست و همه ما اکنون به‌عنوان مسئول باید قدردان آن ایثار و ازخودگذشتگی‌ها باشیم.
 
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: نباید آن رشادت‌ها و خاطرات فراموش شود بلکه با زنده نگه داشتن یاد شهدا همواره باید پایدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.
 
«خدیو» در ادامه به بیان دستورکار جلسه پرداخت و گفت: بانک‌ها می‌توانند عامل پیشرفت و توسعه و سربلندی کشور باشند و عملکرد ضعیف آنها می‌تواند نتیجه معکوسی به دنبال داشته باشد.
 
وی ادامه داد: دفتر بازرسی استانداری ایلام برای افرادی که مراجعه می‌کنند و تقاضای دریافت تسهیلات دارند، با دستور استاندار محترم، درخواست‌ها را به بانک‌ها ارسال می‌کنند.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید