«دفاع مقدس» گنجینه تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ هیچ نظامی به اندازه ایران آزادی ندارد

«دفاع مقدس» گنجینه تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ هیچ نظامی به اندازه ایران آزادی ندارد


«دفاع مقدس» گنجینه تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی است/ هیچ نظامی در دنیا به آزادی نظام جمهوری اسلامی ایران نیستبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (یکشنبه) در اولین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان برتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس و مقاومت که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس مردمی بود، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس صحنه‌ای از حضور اقشار، احزاب، قومیت‌ها و ادیان مختلف در صحنه بود و زمانی که مردم وارد دفاع مقدس شدند، ما در جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه مادامی که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی می‌کنند، این نظام پابرجاست و قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند، افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم و اگر روی پای خود بایستیم کسی به ما کمک کند.

سردار کارگر ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تهدید و تحریم بوده و هست؛ اما از تمام این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده که این موفقیت را مدیون رهنمود‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما یک مکتب را به ارمغان آورد، تصریح کرد: «مکتب سلیمانی» از «مکتب دفاع مقدس» نشأت گرفته و «مکتب دفاع مقدس» نیز از «مکتب انقلاب اسلامی» نشأت گرفته است؛ بنابراین اگر بخواهیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را در یک جا ببینیم، آن تابلوی عظیم، دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به سخنان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم در سخنان خود گفته است که اگر بخواهیم همه ارزش‌ها بعد از شهادت حضرت علی (ع) تا امروز را در یک‌جا ببینیم، آن دفاع مقدس است و آن جامعه آخرالزمانی و امام زمانی را در دفاع مقدس می‌توانیم ببینیم. این شهید والامقام همچنین درباره مقاومت نیز فرموده‌اند که دفاع مقدس قله و مقاومت دامنه آن است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس نقش اصلی را مردم ایفا کرده و همواره مردم هستند که همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقیم یا با واسطه تعیین می‌کنند، تأکید کرد: هیچ نظامی در دنیا به آزادی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. ما در ۴۰ سال گذشته، نزدیک به ۴۰ انتخابات آزاد داشته‌ایم و وقتی جناح‌های مختلف بر سر کار می‌آیند، نشانه آزادی در جمهوری اسلامی ایران است؛ این درحالی است که دشمنان ما در کشور‌های خود به صورت دیکتاتوری عمل کرده، اما ظاهر آن را نقاشی می‌کنند و به‌گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند.

انتهای پیام/ 113



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید