دنباله روی، مردم یاری ومحرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس بودیم

دنباله روی، مردم یاری ومحرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس بودیم


دفاع مقدس بودیم” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/6/2623525_258.jpg” alt=”دنباله روی، مردم یاری ومحرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس بودیم” width=”306″ height=”184″ align=”left”>

به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان،«محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم افتتاح چند طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان کهنوج اظهار داشت: هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی سپاه استان، همه فرماندهان شهرستانی، گروه‌های جهادی و مسئولین یکی از نظامات فکری و عملی شهدای عزیزمان به ویژه حاج «قاسم سلیمانی» بحث مردم داری، مردم یاری ومحرومیت زدایی را دنبال کردیم.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: با شناسایی‌هایی که از قبل انجام شده بود قریب به یک سال اخیر کار را شروع کردیم که تعدادی پروژه‌ آماده بهره‌برداری شد و در کل استان به بهره‌برداری رسید.
 
وی اعنوان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها بحث آب‌رسانی بود که در ۴۲ روستا در جای جای استان آب‌رسانی انجام شد و ۳۶ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند که در این مورد هم خط انتقال آب را داشتیم و هم بحث توسعه و اصلاح شبکه آب که با همت مسئولان در بحث قرارگاه امام حسن مجتبی( ع) و قرارگاه مردم میدان که مربوط به شهید حاج «قاسم سلیمانی» هست انجام شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب پویش «بنای همدلی» که پویشی برای ساخت مسکن محرومان هست ۱۰۵ مسکن مددجویان و… با کمک بسیج سازندگی در گروه‌های جهادی، تخصصی عمران ساخته و ترمیم شد و در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.
 
نظری افزود: افتتاح پنج مدرسه دو کلاسه و سه کلاسه با زیربنای ۱۵۰ مترمربع در هفته دفاع مقدس که ۴۵۰ نفر دانش‌آموزان از این زیرساخت خوب بهره‌مند شدند.
 
سردار نظری در ادامه بیان کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس توزیع ۱۲ هزار نوشت‌افزار در قالب بسیج دانش‌آموزی، پویش طرح مهربانی و مهر علوی با همت دوستان در بنیاد علوی و ۵۵ هزار نوشت‌افزار به همت کمیته امداد داشتم که در مجموع در استان و در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار بی‌سابقه‌ای که انجام شد و ۶۷ هزار بسته‌ نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
 
وی در پایان افزود: در مجموع ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در این هفته آماده و تحویل داده شد و در کل اعتباراتی که در هفته دفاع مقدس در بحث محرومیت‌زدایی هزینه شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید