دهه ولایت میثاق تقواپیشگان است

دهه ولایت میثاق تقواپیشگان هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی اعیاد قربان و غدیر که میثاق وحدت و عزت تقوا پیشگان الهی هست را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح هست:

بسم الله الرحمن الرحیم
قربان و غدیر، میثاق وحدت و عزت تقواپیشگان الهی هستند. 
تقوای الهی همچون درختی هست که نیاز به آبیاری برای رشد دارد، قربانی کردن در روز عید قربان، درخت تقوا را آبیاری می‌کند و تزکیه یکی از راه‌های رسیدن به رستگاری می‌باشد.

برای تزکیه بهترین عامل تقوای الهی هست و امام علی علیه‌السلام نیز می‌فرمایند: «تقوا موجب درمان مرض‌های روحی و جسمی هست». 
تزکیه اولین بٌعد روز عید قربان هست، دومین بٌعد روز عید قربان جنبه سیاسی هست که موجب وحدت جامعه اسلامی می‌شود و وحدت مسلمانان در قرآن کریم و در کلام پیامبر اکرم (ص)، اهل‌بیت (علیهم السلام)، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید شده هست.

روز عید قربان، روزی هست که مسلمانان به یکدیگر نزدیک می‌شوند، در برنامه‌ها و نماز‌ها شرکت می‌کنند، قربانی انجام می‌دهند، از مال خود می‌بخشند و همین امر توطئه دشمنان در بدبین‌کردن مسلمانان نسبت به یکدیگر را خنثی می‌کند. 
رویداد «غدیر خم»، رویدادی که با خود آیه «یا ایهاالرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته و الله یعصمک من الناس، ان‌الله لا یهدی القوم الکافرین» «مائده ۶۷» را با خود دارد.

یکی از شروط رسیدن به وحدت، ولایت امیرمؤمنان علی بن ابیطالب علیه‌السلام هست در همین راستا امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: خداوند فرمود: کلمة لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ مِنْ عَذَابِی؛ کلمه توحید (لا اله الا الله) دژ و حصار محکم من هست. هرکس آن را بگوید، داخل حصار من شده و هر کس داخل قلعه و حصار من شود، از عذاب من در امان هست» و حضرت ادامه دادند: بِشُرطِهَا وَ أَنَا مِنْ شُرُوطِهَا؛، اما در صورتی که به شرط‌های آن عمل شود، و من یکی از آن شرط‌ها هستم.

 در پرتو ولایت اهل‌بیت (ع) هست که می‌توان به وحدت رسید امیدواریم در پرتو وحدت بتوانیم به دستورات و فرامین الهی جامه عمل بپوشانیم و دشمنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بگذاریم.

اینجانب برخود لازم می‌دانم دهه امامت و ولایت را به تمامی همکاران خدوم و مردم استان تبریک و تهنیت عرض کرده و از کنار مضجع نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء توفیقات روزافزون شما را در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تحقق بخشیدن به آرمان‌های متعالی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله عالی) از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید