دولت سیزدهم پیگیر مطالبات و مشکلات معیشتی جامعه فرهنگی است

دولت سیزدهم پیگیر مطالبات و مشکلات معیشتی جامعه فرهنگی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی سه شنبه در همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار داشت: انسان‌ها همواره در مسیر پیشرفت و تکامل قرار دارند و این مهم زمانی محقق خواهد شد که از ظرفیت معلمین و مربیان در این مسیر پرتلاطم استفاده کرد.
 
وی افزود: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی ذهن جوانان و نوجوانان را درگیر خود کرده است و معلمان به عنوان سربازان جهاد تبیین باید با روشنگری و آگاهی بخشی اجازه ندهند دشمنان و رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها ذهن نسل جوان ما را تسخیر کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی با تجلیل از مقام علمی استاد شهید مطهری بیان کرد: آثار و تألیفات استاد شهید مرتضی مطهری باید در مراکز علمی و آموزشی تدریس شود و منش و تفکر آن معلم شهید به خوبی در بین آینده سازان این جامعه نهادینه شود.
 
وی افزود: شهدای والامقام معلمانی هستند که درس ایثار و شهادت را به ما آموختند و همه مسئول هستیم در مسیر شهدا حرکت کنیم.
 
معاون استاندار مرکزی همچنین با اشاره به تقارن روز معلم با روز عقیدتی در سپاه گفت: تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی اتفاق مبارک است که در نظام اسلامی رقم خورد و اقتدار و مرزبانی از دستاوردهای نظام در کنار تجهیز به آخرین تکنولوژی نظامی از برکات تقویت بنیه اعتقادی و نظامی است.
 
وی افزود: این سازمان از اولین روزهای پیروزی انقلاب در بین نیروهای نظامی شکل گرفت و امروز رفتار نیروهای نظامی و انتظامی در مواجهه با دشمن مصداق اشدا علی الکفار و در بین دوستان نیز مصداق «رحماء بینهم» هستند.
 
وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی و دکترین دفاعی نظام که برگرفته از آرمان‌های امام و رهبری است نشان داده‌اند اجازه نخواهند دشمن به ایران اسلامی ضربه بزند. زیرا این انقلاب در جنگ هشت ساله در یک جنگ نابرابر و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و اجازه نداد ذره‌ای از خاک این مرزبوم به تصرف دشمن درآید.
 
معاون استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: معلمان باید تلاش کنند با تاسی از مکتب اهل بیت (ع) درس فداکاری، ایثار، شهادت و اخلاق را به دانش آموزان تدریس کنند تا نسلی تربیت شود که مدافع نظام و رهبری باشند.
 
وی افزود: دولت سیزدهم پیگیر مطالبات و مشکلات معیشتی جامعه فرهنگی است بخاطر اینکه این قشر زحمتکش و تلاشگر باید بدون دغدغه به امر مهم تعلیم و تربیت اهتمام ویژه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید