دیدار با جانبازان تکریم از غیرت و شجاعت است

دیدار با جانبازان تکریم از غیرت و شجاعت است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در دیدار با جانباز سرافراز ۵۵ درصد «مسعود فلاح» سرمربی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا را به جامعه بزرگ ایثارگری تبریک گفت و اظهار داشت: شما عزیزان باعث افتخار میهن اسلامی در عرصه‌های گوناگون هستید و پرچم نظام مقدس جمهوری را در سطح ملی و این بار در میادین ورزشی به اهتزار درآوردید.

وی افزود: جانبازان عزیز در دوران هشت سال دفاع مقدس با اهدای عضوی از بدن خویش و در عصر حاضر با بروز توانمندی و تلاش، شایستگی خود را به اثبات رساندند.

کهنسال بیان داشت: حضور در بیت شما عزیزان تکریم از رشادت، غیرت و تجلیل از شجاعت و کسب فیض از فضائل اخلاقی است و امروز وجود ایثارگران برای جامعه یک نعمت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: شما دلسوز به نظام و انقلاب هستید لذا باید بیشتر دیده شوید و الگونمایی کنید.

کهنسال افزود: در این دیدار مشکل این جانباز مورد بررسی و در رابطه با موضوعات حالت اشتعال، نقلیه و… توضیحات لازم داده شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به بازدید از محل پرورش ماهی و بومگردی جانباز سرافراز «سید ولی الله موسوی» در آمل گفت: همچنین به منظور پیگیری مشکلات بانکی ایثارگران با رئیس بانک دی این شهرستان نشستی برگزار کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید