دیدار جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با امام جمعه «زابل»

دیدار جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با امام جمعه «زابل»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «محمدعلی میری» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امروز با حضور در دفتر امام جمعه زابل با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه سرهنگ «میری» به تبیین وظایف و رسالت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پرداخت و اظهارداشت: مهمترین وظیفه ای که این اداره کل در دستور کار دارد، تدوین نقش سیستان و بلوچستان در قالب دانشنامه استانی دفاع مقدس است که کارهای مقدماتی آن در مرکز و شهرستان های استان انجام شده و انتظار داریم این موضوع هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و سازنده روحانیت معزز در دفاع مقدس پرداخت و افزود: برای این کار بعد از چند سال با جذب روحانی افتخاری در اداره کل در صدد هستیم تا نقش روحانیت در دفاع مقدس تشریح و تبیین شود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین «مجتبی عزیزی» امام جمعه شهرستان زابل با تقدیر از اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواستار راه اندازی کاروان های راهیان نور در استان شد.

وی همچنین درخواست کرد تا در صحن حوزه علمیه شهرستان پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس تدفین شود تا ملجأ مردم و بازاریان شهر شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید