دیدار رئیس‌جمهور با مردم در دهستان مرزی «لانو»

دیدار رئیس‌جمهور با مردم در دهستان مرزی «لانو»


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران، در دهستان مرزی «لانو» از توابع استان خراسان جنوبی حضور یافت و در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

این حضور با همراهی استاندار خراسان جنوبی و به‌منظور بررسی شرایط موجود و گفت‌وگو با مردم صورت گرفت.

حجت‌الاسلام رئیسی با حضور در جمع مردم روستای «لانو»، در خصوص مسائل و مشکلات آن‌ها گفت‌وگو کرده و دستورات لازم را برای رفع موارد مطرح شده، ارائه کرد.

رئیس جمهور روز گذشته به‌همراه شماری از اعضای هیات دولت، در نخستین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت، از طریق فرودگاه بین‌المللی «شهید کاوه» بیرجند، وارد مرکز استان خراسان جنوبی شد و در ورزشگاه آزادی این شهر با مردم دیدار کرد.

رئیس دولت سیزدهم در ادامه این سفر ۲ روزه، امروز با بالگرد راهی نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند شد و در مصلی امام علی (ع) نهبندان با مردم این شهرستان دیدار و سخنرانی کرد.

نهبندان در خراسان جنوبی به عنوان نماد محرومیت‌زدایی شناخته می‌شود، از این جهت که رهبر معظم انقلاب اسلامی وقتی ششم شهریور سال ۱۳۷۸ به جنوب خراسان بزرگ و شهرستان بیرجند سفر کرده بودند، روز بعد به نهبندان رفتند و با مردم خونگرم این شهرستان نیز دیدار کردند.

انتهای پیام/ 113

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید