دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید «اکبری» با خانواده شهدا+ تصاویر

دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویر


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز مادر با همسران و مادران تعدادی از شهدای بزرگوار دفاع مقدس و مدافع حرم در قم دیدار کرد.

وی در این دیدار‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن ایام سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به مادران و همسران شهدا اظهار داشت: هدف از تجلیل از خانواده‌های شهدا یادآوری به خودمان است که از وظایفی که در قبال خون شهدا داریم غافل نشویم.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تاکید بر خواندن وصیت نامه شهدا اظهار داشت: حقیقتا با عمل به وصایای شهدا می‌توان از بسیاری از تنگنا‌ها و مشکلات عبور کرد و شرط عبور آن است که همه اعمال مان خدایی باشد و در تمام امورات خدا را شاهد و ناظر بر اعمال مان بدانیم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت عزت آفرین امروز کشور را حاصل مجاهدت‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح کشور و در راس آن‌ها شهیدان والامقام دانست و افزود: این مجاهدت‌ها باعث شده که هرچند وقتی که دشمن در پی آشوب و برهم زدن کشور می‌شود، چون به سد شکست ناپذیر مردم و نیرو‌های مسلح مردمی برخورد می‌کند، رسوا می‌شود.

در دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری با خانواده‌های معظم خلبان شهید علی اصغر آفرین شهریار و شهیدان عزیز احمد مقدم منش، سعید سامانلو و سید محمد رباط جزی، حجت الاسلام کریم اسدی مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه شهید اکبری نیز حضور داشت و با تقدیم لوح، تندیس و هدایایی از صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان تجلیل شد.

دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویر              دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویر

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید