دیدار مجتهدزاده با مادر شهیده «صدیقه رودباری»

دیدار مجتهدزاده با مادر شهیده «صدیقه رودباری»


دیدار مجتهدزاده با مادر شهیده «صدیقه رودباری»به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‎پرس، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور در منزل مادر شهیدان «عبدالحمید و صدیقه رودباری» از مقام صبر این مادر گرانقدر تجلیل کرد.

مریم مجتهدزاده در این دیدار با بیان اینکه شهدای ما محدود به زمان خاصی نیستند و باید در همه لحظات با یاد و نام آنها و تأسی از تجربه‌های زندگی آنان گام‌های خود را در مسیر پیشرفت محکم‌تر برداریم، اظهار داشت: شهدا با تأسی به اهل‌بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌ آنان ادامه‌دهنده راه آنان است.

مجتهدزاده تصریح کرد: مرور جانفشانی شهدا باعث می شود احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دو چندان شود و این احترام نشان‌دهنده پایبندی جامعه به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی گفت: امروز اقتدار کشور را مدیون خون‌های مطهر و پاک عبدالحمیدها و صدیقه هایی هستیم که در مقابل دشمن تادندان‌مسلح، ایستادند و اجازه تعدی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

مجتهدزاده با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به ویژگی های بارز شخصیتی و اخلاقی شهیده رودباری از جمله؛ راه اندازی تشکل انجمن اسلامی در مدرسه، ارائه فعالیت‌های جهادی و خدماتی به هموطنان نیازمند و کمک به پرستاران و بهیاران کهریزک و مرکز معلولین ذهنی نارمک در رسیدگی به امورات سالمندان و معلولان اشاره کرد و ضمن تبریک به مادر شهیده بابت داشتن چنین فرزندی گفت: شهیده صدیقه رودباری الگوی تمام و کمالی برای جامعه امروز و نسل جوان است.

مجتهدزاده در پایان گفت: شهدای شاخص، قهرمانان جاودانه و ابدی ایران هستند كه پیام آنان ایستادگی بر آرمان ها و ارزش های انقلاب و مقاومت در برابر استكبار است و هدف از انتخاب شهیده صدیقه رودباری به عنوان شهیده شاخص سال ۹۹ معرفی الگویی مناسب، روشن و متعالی برای نسل های آینده است.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید