دیدار مدیر حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با فرمانده انتظامی استان

دیدار مدیر حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با فرمانده انتظامی استان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و سرهنگ پاسدار «علی سلطانیان» مسئول حفاظت و اطلاعات، سرهنگ فراجا «احمد زحمتکش» معاونت نیروی انسانی، سرهنگ پاسدار «ابراهیم یرلی» معاون امور یادمان‌های شهدای گمنام استان و «کامبیز مهاجر» مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ امیری مقدم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا اظهار داشت: کارکنان نیروی مخلص و خدوم انتظامی نقش بی بدیل در تامین آرامش و امنیت جامعه دارند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: اگر برای برقراری امنیت چندین فاکتور در نظر بگیریم بدون تردید مهم‌ترین این فاکتور‌ها تلاش و کوش شبانه روزی عزیزان فراجا هست که با ایثار و از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان داشت: در کنار تامین امنیت که وظیفه ذاتی فراجا هست این نیروی انقلابی در عرصه ایثار و شهادت نیز همواره فعال بود هست از جمله این که در پروژه‌های مهم فرهنگی از جمله ساخت موزه دفاع مقدس و مقاومت استان همراه ما بوده هست.

در پایان سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اهدای لوح از زحمات سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین در تعامل و همکاری در ساخت موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید