دیدار مسئولان بنیاد شهید قم با نخبگان شاهد

دیدار مسئولان بنیاد شهید قم با خواهران «یثربی» از نخبگان شاهد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «محمد نارویی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با خانواده دو خواهر نخبه شاهد به نام‌های مرضیه سادات و زهراسادات «یثربی» دیدار و از تلاش‌های آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: ایثارگران نخبه و سرآمد در تولید علم و فناوری، ایجاد اشتغال، عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، پژوهشی و قرآنی خوش درخشیده اند.

نارویی تاکید کرد: این موفقیت‌ها گاه در یک خانواده از سوی چند نفر به ظهور و بروز رسیده، موفقیت شما نسل ایثارگر در عرصه‌های هنری، تولید آثار سمعی و بصری، مقالات علمی، کتاب و سرودن شعر می‌تواند مایه مباهات جامعه ایثارگری باشد.

وی عنوان کرد: امروز با زبان هنر می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به بهترین شکل به نسل امروز منتقل کرد و نخبگان شاهد و ایثارگر در این زمینه نقش اثرگذاری دارند.

در این دیدار معاون فرهنگی و آموزش و رئیس اداره آموزش و نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اهداء هدایایی از موفقیت‌های خواهران زهرا و مرضیه سادات یثربی تقدیر کردند.

سیده زهرا یثربی از نخبگان فعال در عرصه مقاله نویسی و تالیف کتاب است؛ سیده مرضیه یثربی نیز ضمن ارائه کتب شعر توانست در جشنواره بین المللی ایثار که در سال جاری برگزار شد، دو عنوان اول در بخش ملی و بین الملل جشنواره کسب کند.

دیدار مسئولان بنیاد شهید قم با خواهران «یثربی» از نخبگان شاهد

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید