دیدار نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان با خانواده‌های شهدا

دیدار نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان با خانواده‌های شهدا


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری امروز به همراه حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تعدادی از خانواده‌های شهدا در بخش «زیلایی» دیدار کرد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان «علی صفدر افروز» و «یارمحمد افروز»، «خانقلی آبسته (رحیمی‌نژاد)» و «امیدعلی خلیل‌منش» ضمن تاکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: تکریم خانواده‌های شهدا، تکریم از شهیدان والامقام و جایگاه آنان است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه‌ای همگانی است، بر اهتمام همه مسئولان در دیدار با خانواده شهدا تأکید کرد. 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی با اقتدار بر تارک جهان می‌درخشد، به برکت خون شهدا و بردباری و استقامت خانواده‌های معظم آنها است.

آیت‌الله ملک‌حسینی خون مطهر شهدا و استقامت جانبازان را تضمین‌کننده ثبات انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا همواره پشتیبان و ضامن بقای اسلام و انقلاب هستند و صبر، ایثار و فداکاری را باید از خانواده‌های معظم شهدا یاد بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید