دین خود را با تشییع 3 شهید تازه شناسایی شده ادا کنیم

دین خود را با تشییع 3 شهید تازه شناسایی شده ادا کنیم


«ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان جزییات تشییع سه شهید گرانقدری که به تازگی پیکر مطهرشان شناسایی و از فرودگاه شهید دستغیب وارد شیراز شده اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهید‌پرور استان فارس با حضور گرم و پر شور خود در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر، دین خود را به شهدا این مدافعان میهن و انقلاب ادا خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ابتدا عنوان کرد: پیکر مطهر این سه شهید گرانقدر اخیرا و در پی تفحص شناسایی شده و دیروز و در آستانه هفته دفاع مقدس، از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور شیراز وارد این شهر شد.

بیانی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید غضبان آلبوعبادی که ساکن مرودشت بوده امروز پنجشنبه 31 شهریور برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان مرودشت منتقل می‌شود و پیکر مطهر دو شهید گرانقدر دیگر محمدرضا رسولی و محمدتقی کریمی نیز هفته آینده روز دوشنبه 4 مهر از ساعت 9 ‌از مقابل حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) به سمت گلزار شهدای دارالرحمه شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده می شوند.

وی در پایان از مردم شهیدپرور استان فارس خواست با حضور گرم و پر شور خود در این مراسم، دین خود را به شهدا این مدافعان میهن و انقلاب ادا کنند.

‌شهید غضبان آلبوعبادی فرزند عبدالحسین متولد 1319 از اهالی مرودشت، اعزامی از سوی لشکر 19 فجر به جبهه است که در خرداد 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و شهید محمدتقی کریمی نیز متولد سال 1345 است که از سوی تیپ 55 ارتش عازم جبهه شد و 16  اسفند سال 1363 در عملیات بدر، در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دیگر شهید گرانقدر شهید محمدرضارسولی نیز متولد 1340 بوده و در 8 اسفند 1363 در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید