رئیس جمهور تراز انقلاب باید اخلاق‌مدار و ولایتمدار باشد

رئیس جمهور تراز انقلاب باید اخلاق‌مدار و ولایتمدار باشد

به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه شورای اداری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد پیرامون بحث انتخابات با حضور سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در این نشست ضمن گرامیداشت عید غدیر و یاد و خاطره شهدای خدمت به اخلاق و سیره شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه پنجم انقلاب و با همه تغییرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌توان هم اسلامی و هم انقلابی عمل کرد. 

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب افزود: رئیس جمهور تراز انقلاب باید اخلاق مدار، ولایتمدار، مردم دار، خادم و دغدغه مند، پیگیر و حافظ منافع ملی باشد و وعده‌های صادق بدهد. 

سرهنگ حرزاده ادامه داد: راهبرد انتخابات همان چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی، که فرمودند:«مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» هست که با توجه به این چهار راهبرد هندسه صندوق رای فهمیده می‌شود. 

این مسئول با اشاره به بحث مشارکت در امر مهم انتخابات بیان داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و نزدیکی افرادی هست که از مدار نظام فاصله گرفته اند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: حماسه حضور انتخابات تبدیل به مکمل حماسه تشییع شهدا شده هست. 

سرهنگ حرزاده ابراز داشت: برای حل معادلات پیچیده بین المللی و منطقه به رئیس جمهوری انقلابی و فعال با نگاه راهبردی نیاز داریم. 

وی تصریح کرد: میانه یک جهش بسیار مهم هستیم که اثر آن ده‌ها سال در دنیا مورد توجه خواهد بود. 

این مسئول یادآور شد: اقدامات مهم اقتصادی دولت شهید رئیسی در حال نتیجه دادن بود مهم هست مسیری که رهبری مشخص کردند با سرعت بیشتر طی شود. 

رئیس جمهور تراز انقلاب باید اخلاق مدار و ولایتمدار باشد

رئیس جمهور تراز انقلاب باید اخلاق مدار و ولایتمدار باشد

رئیس جمهور تراز انقلاب باید اخلاق مدار و ولایتمدار باشد

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید