رئیس جمهور: لایحه بودجه ۱۴۰۲ همسو با سیاست‌های کلی برنامه هفتم نگاشته شد

رئیس جمهور: لایحه بودجه ۱۴۰۲ همسو با سیاست‌های کلی برنامه هفتم نگاشته شد


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسالمین «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه (۲۱ دی) برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که به ریاست «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس برگزار شده است، حضور یافت.

حجت‌الاسلام رئیسی در این جلسه با بیان اینکه دولت در سال مالی ۱۴۰۱ توانست گام هایی را بردارد، موفقیت آن را متوجه همه کسانی دانست که با دغدغه مندی و همت خود در این زمینه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه بخش بودجه شرکت های دولتی اول آبان ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده بود، اظهار داشت: تقدیم زودتر بودجه شرکت ها برای این بود که قانونگذار اطلاع بیشتری در این زمینه داشته باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه لایحه بودجه نیز پنجم دی ماه به مجلس شورای اسلامی شد، اظهار داشت: دو بخش شدن بودجه شامل جداول و تبصره و احکام به دلیل اصلاح آیین نامه داخلی مجلس بود که تدوین و تصویب بودجه دو مرحله شود که بین شورای نگهبان و مجلس در رفت و آمد بود تا در نهایت نظر مجلس نهایی شد.

رئیس جمهور تاکید کرد : درمورد لایحه بودجه ۱۴۰۲ تمام تلاش این بود که با سیاست های اعلامی رهبر انقلاب در حوزه برنامه هفتم تطابق داشته باشد.

ادامه دارد….

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید