رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: حج فرصت بسیار طلایی برای انتقال مفاهیم اسلامی/ نگاه تکفیری به اسلام از اذهان مردم جهان باید زدوده شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی: حج فرصت بسیاری طلایی برای انتقال مفاهیم اسلامی است/ نگاهی تکفیری به اسلام از اذهان مردم جهان زدوده شود


حجت‌الاسلام والمسلمین «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری حج تمتع و فرصت مسلمانان جهان برای اتحاد و همدلی بیشتر اظهار داشت: فرصتهایی در سطح جهان وجود دارد که این فرصت‌ها جهانی و بی‌نظیر است که حج ابراهیمی یکی از این فرصتهاست و مهم‌ترین بُعد آن، انتقال مفاهیم و پیام‌های اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه قرائنی که جریان تکفیری و جریانات انحرافی از اسلام ارائه کرده‌اند، باید از اذهان مردم جهان زدوده شود، گفت: چهره واقعی اسلامی باید برای مردم دنیا تبیین شود، امروز جریانات تکفیری تلاش دارند که یک چهره غیر واقعی از اسلام برای مردم دنیا ارائه کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی خاطرنشان کرد: جریان حج که تجمع همه ملل اسلامی در یک نقطه کانونی است نشان می‌دهد اسلام تنها مسیر نجات‌بخش بشریت است.

وی افزود: کشورهای اسلامی اگر اختلافات و مباحث خود را در کنار یکدیگر مطرح کنند و همگی در مسیر اولویت‌های اصلی جهان اسلام حرکت کنند بسیاری از معضلات و مشکلاتی که در جهان اسلام وجود دارد و دشمنان تلاش دارند آن اختلافات را افزایش دهند، بی نتیجه می‌ماند.

حجت‌الاسلام پژمانفر تصریح کرد: در واقع مسلمانان باید تمام تلاش خود را داشته باشند تا نقاط مشترک فراوانی که میان جوامع اسلامی وجود دارد، را مورد توجه قرار دهند، زیرا همین مسائل ضربه‌های زیادی به دشمنان مستکبر وارد کرده است.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید