راز موفقیت یک میلیونر با شال و روسری

راز موفقیت یک میلیونر با شال و روسری


برای اینکه بتوانید زندگی خود را تغییر بدهید باید دنبال نیازهای جامعه بروید شال یک اصل اساسی برای مد و استایل بانوان هست که اهمیت زیادی دارد به همین دلیل من توانستم با وارد شدن در این حوزه زندگی خود را با تغییر اساسی روبرو کنم.

شال پلیسه منگوله دار

شال پلیسه منگوله دار تشکیل شده از پارچه ای مستطیلی شکل که دارای اندازه های متفاوتی می باشد. از اندازه های شال می توان به معمول ترین اندازه آن یعنی 70*180 و اندازه های دیگر مثل 80 در 180 یا 70 در 160 یا 90 در 200 یا 100 در 280 نام برد.

هر سال یکی از اندازه های ذکر شده شال بین خانم ها مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد مثلا در سال 95 شال نخی و شال ساده در ابعاد 80 در 180 بسیار مورد توجه قرار گرفت و در سال های اخیر شال نخی و شال ساده با ابعاد 100 در 280 که معروف به شال هنرمندی یا شال سه متری بود در بین خانم ها بسیار مورد توجه واقع شد.

شال پلیسه نخی

معمولا از شال پلیسه نخی دختران و خانم های جوان که از مانتو جهت پوشش بیرون از خانه استفاده می کنند مورد توجه می باشد.شال ها دارای مدل ها و جنس متفاوت می باشند که می توان به عنوان نمونه از شال نخی,شال ابریشم,شال ابریشم مامی, شال سه متری(شال هنرمندی),شال گیپور,شال حریر و…. نام برد.بستن شال بروی سر هم روش های گوناگون و متفاوتی دارد. انواع شال و روسری این روزها به شدت گسترده تر و متنوع تر می شود.

شال که با تلفظ ( shawl )وارد فرهنگ وزبان انگلیسی ها شد ، در ابتدا از پشم وسپس از ابریشم بافته می شد. شالهای پشمی همان گونه که از نامشان پیداست ، از پشم تهیه می شد ودارای کاربردهای زیر بود :۱-پارچه های کم عرضی که برای جلوگیری از کمردرد ویا برای محفوظ ماندن کلیه ها در برابر سرما به کمر می بستند نوع بافت ورنگ های بکار رفته در این شالها ، با توجه به جنسیت اشخاص متفاوت بود.

راز موفقیت یک میلیونر با شال و روسری

شال توپ توپی

هنگام خرید روسری و شال توپ توپی ، اگر برای خودتان خرید می کنید ، به راحتی بیش از مد توجه کنید ، اگر برای شخصی هدیه می خرید ، سلیقه شخص مورد نظر مهمترین اولویت برایتان باشد ، نه نظر فروشنده یا مد روز و… بسته بندی زیبا و شکیل هم از اهمیت خاصی برخوردار است ، دقت کنید که شال و روسری زده دار ، نخ کش ، لک ، جابجائی چاپ و… نداشته باشد.

ترجیحا سعی کنید از فروشنده قول تعویض بگیرید که اگر شخص مورد نظر شما ، سلیقه ی شما را نپسندید ، بتواند با سلیقه خود ، با شال یا روسری دیگری تعویض نماید.

راز موفقیت یک میلیونر با شال و روسری

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید