راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

جریان راهیان نور بهترین محمل برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است


سرهنگ «مرتضی کاظمی» معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار رزمندگانی است که در دفاع از خاک و ناموس کشور با ایثار و مقاومت جانانه خود توانستند سدی مستحکم در برابر نفوذ ذشمنان باشند.

وی شهدا را که با از جان گذشتگی خود موجب عزت و افتخار کشور شدند سرمایه‌های ارزشمندی دانست که انتقال تجربیات و رشادت‌های آنان به نسل‌های جدید، امروز از ضروریات است.

سرهنگ کاظمی گفت: جریان راهیان نور امروز بهترین محمل برای انتقال ارزش‌ها و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که امیدواریم با استمرار این حرکت دسیسه‌های دشمنان نظام را که به دنبال تضعیف روحیه شهادت طلبی و تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است نقش برآب کنیم.

وی با ابراز خرسندی از استقبال زائرین استان‌های مختلف از شرکت در راهیان نور شمال غرب افزود: امسال حضور جوانان، مسئولین و خانواده‌ها در یادمان‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی بسیار مطلوب بود و شاهد حضور گسترده اقشار مردم سراسر کشور در این مناطق بودیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید