راه شهدا طریقت حسینی است

راه شهدا طریقت حسینی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«رحیم حسین‌نژاد عیسی خندقی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «ساری» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«رحیم حسین‌نژاد عیسی خندقی» فرزند «اصغر» دوازدهم شهریور ۱۳۴۶ در شهرستان ساری به دنیا آمد و در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۶۶ در سومار به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران عزیزم! امید آن دارم همانند دیگر برادران شهدا صبور و شکیبا باشید و راه شهدا که همان طریقت حسینی است ادامه دهید پشت جبهه را گرم نگه دارید. امام را دعا کنید و به یاری رزمندگان اسلام بشتابید. فرزندانتان را چنان تربیت کنید که ادامه دهنده راه شهدا باشند از شما طلب عفو و بخشش را دارم. هرگز پدر و مادر را تنها نگذارید.

خواهران گرامیم! بعد از شهادتم باید، چون کوه استوار باشید و چهره غم زده به خود راه ندهید فرزندانتان را چنان تربیت کنید که زینبی باشند، عفت و پاکدامنی را حفظ کنید تا از این طریق مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن بزنید.

خانواده معظم شهدا! درس مقاوم و صبر و بردباری را از شما آموخته ایم و درس ایثار و شهادت را از فرزندانتان، آگاه باشید که همواره ادامه دهنده خط سرخ شهیدانتان می‌باشیم و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پاسدار ارزش‌های معنوی شهیدان بخون خفته می‌باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید