رجایی: همتی، پزشکیان و زرآبادی خودشان در انتخابات ثبت‌نام کردند

رجایی: همتی، پزشکیان و زرآبادی خودشان در انتخابات  ثبت‌نام کردند



فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان باید با اعتدالیون هماهنگ شوند. تصور کنید آقای شریعتمداری بماند، شرایط به نفع رقیب تمام می‌شود.

به گزارش مجاهدت از مشرق، غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب: «قاعدتا اصلاح‌طلبان باید کاندیدا داشته باشند و اگر ۲ یا ۳ نفر تایید شدند هم باید نقش پوششی داشته باشند. زیرا اصولگرایان با چند کاندیدا خواهند آمد. شما در دور قبل دیدید که همه آن‌ها در دولت سمت گرفتند.»

مشروح گفتگوی غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب با وب‌سایت خبرآنلاین را در ادامه می خوانید:

** رجایی از پیش بینی خود درباره برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو صحبت کرد و گفت: من فکر می‌کنم، اصلاح‌طلبان با این رویکردی که مستقلا تعدادی از آنان بدون آنکه از تفاهم لازمی برخوردار باشد و در جبهه اعلام شود، گرفتند، نتوانستند خودشان را با شرایط تطبیق دهند. آنطور که من مشاهده کردم تا کنون اعلام نکردند که کاندیدای مشخص جبهه اصلاحات چه کسانی هستند. آقای همتی، آقای پزشکیان و خانم زرآبادی در انتخابات خودشان ثبت‌نام کردند. اگر اصلاح‌طلبان بعد از تایید صلاحیت‌ها نیز نتوانند خودشان را هماهنگ کنند، انتخابات را واگذار می‌کنند و خودشان باعث فرسایش خودشان می‌شوند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان باید با اعتدالیون هماهنگ شوند. تصور کنید آقای شریعتمداری بماند، شرایط به نفع رقیب تمام می‌شود. جبهه اصلاحات باید تدبیری بی‌اندیشد که یک صدای واحد از دل آن بیرون بیاید.

** رجایی درباره اهداف پیش‌رو اصلاحات گفت: قاعدتا اصلاح‌طلبان باید کاندیدا داشته باشند و اگر ۲ یا ۳ نفر تایید شدند هم باید نقش پوششی داشته باشند. می‌گویند کاندیدای پوششی خوب است اما باید مشخص شود که گزینه اصلی چه کسی است. این دوره آقایان عارف و رضایی کار خوبی کردند که در انتخابات حضور پیدا نکردند، البته آقای مخبر را نمی‌دانم چرا نیامد.

** غلامعلی رجایی در واکنش به شرط سیدمحمد خاتمی برای حضور در انتخابات گفت: در این باره باید از اطرافیان آقای خاتمی بپرسید. ایشان با نظام تعامل می‌کند تا جایی که نظام هم تعامل ایشان را به رسمیت بشناسد. اگر تعامل یک طرفه باشد و به این نتیجه برسند که کاندیدایی در انتخابات ندارند، چه دلیلی دارد که شکست خود را اعلام کند. گزینه‌های اصلاح‌طلبان مانند تیم دست دو، یک باشگاه هستند که اگر چه می‌توانند مسابقه بدهند اما گزینه اصلی نیستند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید