رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ در زنجان در حال برگزاری است 


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن سهندی»، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و سخنگوی رزمایش الی بیت‌المقدس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ که با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان گردن‌های الی بیت‌المقدس و گردان‌های کوثر در حال برگزاری هست، اظهار داشت: این رزمایش که به نام و یاد شهید «محمدرضا زاهدی» متبرک شده هست در منطقه عمومی رزمایش‌های سپاه استان از امروز در حال برگزاری هست.

وی گفت: ۳ هزار نفر از تعداد مذکور در شهرستان‌های استان اقداماتی از قبیل دفاع از اماکن، دفاع از مقرها و خود دفاعی را اجرا کرده‌اند.

 سهندی اضافه کرد: ۷ هزار نفر از بسیجیان هم در منطقه عمومی رزمایش بر اساس مأموریت‌های از قبل تعیین شده رزمایش را اجرا می‌کنند.

سخنگوی رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ با اشاره به اهمیت رزمایش الی بیت‌المقدس گفت: برای برگزاری نهایی این رزمایش طی ماه‌های گذشته برنامه‌های آموزشی برای بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ارائه شده هست.

وی به هدف اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این رزمایش علاوه بر کسب آمادگی‌های لازم و بالابردن توان رزم گردان‌های بسیج، نشان‌دادن عزمت، اقتدار و قدرت نیروهای گردان‌های بسیج هست.

سهندی با بیان اینکه هموار گردان‌های بسیج در همان روزهای ابتدایی جنگ هشت سال تحمیلی در کنار سپاه جان‌فشانی کرده‌اند به نقش‌آفرینی بسیج در همه حوزه‌ها به‌ویژه در بحران‌های طبیعی اشاره کرد و افزود: گردان‌های بسیج فردا در موضوعات مختلف از جمله رزمایش رزمی، عملیاتی، اجرای عملیات کمین و ضد کمین، عملیات ضد هلی برن و عملیات امداد و نجات را اجرا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجیان گردان‌ها با همان روحیه دفاع مقدسی در عملیات آفندی و پدافندی که تلفیقی از نوجوانان، جوانان و پیش‌کسوتان هست رزمایش را برگزار می‌کنند، ‌ بیان داشت: بسیجیان در این رزمایش با همان ایمان و اعتقادی که در دوران دفاع مقدس بود حضور پیدا کرده‌اند به‌طوری که ایثار آنها در این رزمایش چشم نواری می‌کند.

سخنگوی رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ گفت: فردا آخرین روز اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور مهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید