رزمایش رسانه‌ای حریم فاطمی در گیلان برگزار می‌شود

رزمایش رسانه‌ای حریم فاطمی در گیلان برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، «معصومه پرسا» رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان امروز شنبه (۱۱ تیر) در کارگروه حجاب و عفاف در سالن الغدیر استانداری گیلان با بیان اینکه حجاب و عفاف زینت زن است، اظهار داشت: حجاب فقط برای بانوان در جامعه تعریف نشده است، برادران نیز بایستی به نوعی در رفتار، گفتار و لباس حجاب اسلامی را رعایت کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حجاب یک تصمیم فردی است، ولی منشا و اثر اجتماعی دارد، تصریح کرد: «بد حجابی» فساد، آسیب‌ها و اختلال‌هایی در جامعه ایجاد می‌کند؛ از این رو ضروری است همه دستگاه‌های مربوطه در این بخش ورود کنند تا این معضل اجتماعی رفع شود.

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: تجلیل از بانوان محجبه نخبه، تجلیل از بانوان شاخص استانی و تهیه مستند‌های کوتاه در قالب عکس، فیلم و برپایی همایش دختران محجبه از دیگر بر نامه‌هایی است که در این هفته توسط دستگا‌های مربوطه بر گزار می‌شود.

پرسا از برگزاری رزمایش رسانه‌ای حریم فاطمی در گیلان خبر داد و تاکید کرد: در این رزمایش همه رسانه‌های فعال گزارش‌ها و خبر‌های ویژه‌ای در این هفته انعکاس خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید