رسانه‌ها فرصت موج‌سواری را از دشمن گرفته‌اند

رسانه‌ها فرصت موج‌سواری را از دشمن گرفته‌اند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور در تحریریه خبر صدا و سیما مرکز یزد، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: گرچه همه ایام به خبرنگاران تعلق دارد، اما این روز را به صورت ویژه تبریک گفته و به شما خدا قوت می‌گویم. رسانه‌ها فرصت موج سواری را از دشمن گرفته اند.
 
وی افزود: صدا و سیما با وجود همه کمبود‌ها و کاستی‌ها به خوبی در برابر استکبار جهانی ایستاده و اقدامات بسیار خوبی را به عنوان سرباز نظام به نمایش گذاشته است.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان عملکرد رسانه‌ها در بحران‌های اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها توانستند بحث تمدن نوین اسلامی را به زیبایی به رخ جهانیان بکشانند.
 
وی هم افزایی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی را مرهون فعالیت‌های صدا و سیما دانست و تصریح کرد: امسال حوادث فراوانی نظیر دو سیل و قطار و کرونا در استان رخ داد که صدا و سیما عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت.
 
زارع کمالی ادامه داد: اگر رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی در مساله قطار که با حادثه متروپل آبادان همزمان بود، وارد عمل نمی‌شدند، دشمن سوار بر موج شده و تبعات اجتماعی زیادی برای نظام به وجود می‌آمد، اما صدا و سیما به صورت شکیلی واکنش نشان داد و دشمن نتوانست سوء استفاده کند.
 
وی تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام توسط صدا و سیما را ستودنی خواند و گفت: وضعیت استان یزد به برکت خون شهدا و زحمت‌های دوستان در صدا و سیما مطلوب است و دشمن در پرتو این اقدامات نتوانسته بر موج سوار شود و بحران بیافریند.
 
زارع کمالی خاطرنشان ساخت: سپاه الغدیر یک مجموعه مردمی است و افتخار سربازی مردم را دارد. مردم همواره ما را شرمنده کرده و هر جا اسلام و انقلاب نیاز داشت، پیش از سایر گروه‌ها وارد میدان شده اند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: مردم همیشه پای کار بوده و جلوه‌های زیبایی از تمدن را به نمایش گذاشته اند. چندی پیش بسته‌های معیشتی را به یکی از روستا‌های محروم استان بردیم، اما آنان گفتند که سه هفته پیش بسته‌هایی به دست ما رسیده و هم اکنون به آن نیاز نداریم و این بسته‌ها را به روستای بعدی تحویل دهید.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید