رسانه ظرفیت بازدارندگی و جریان‌سازی دارد

رسانه ظرفیت بازدارندگی و جریان‌سازی دارد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قزوین، سردار «مهرداد افروزی» فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین مومن» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کرد.

حجت‌الاسلام مومن در این دیدار در خصوص اهمیت رسانه اظهار داشت: قدرت رسانه در حدی است که می‌تواند اهداف بزرگ یک کشور را تخریب کند و یا پرچم آن را بالا ببرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: در کشور از سوی سپاه و بسیج اقدامات بسیار مهمی انجام می‌شود و این وظیفه رسانه است که می‌تواند امروز این امور را بارور کند و با صداقت و رعایت امانت، اقدامات موثری و مهم را به اطلاع جامعه برساند.

مومن با اشاره به جریان جسارت به جایگاه شهید همدانی از سوی سران فتنه عنوان کرد: یکی از بهترین دستاوردهای نظام و ملت این بود که مجددا شهیدی را زنده کردیم و دشمن هرگز نمی تواند این جایگاه بلند و رفیع را تخریب کند چرا که شهادت در فرهنگ ایرانی از تقدس و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به بازتاب اعمال انسان در آخرت و اینکه در روز قیامت سه سوال از انسان پرسیده می شود افزود: در روز قیامت سه سوال از امور انسان پرسیده می شود که امور را «برای چه کسی، چرا و چگونه» انجام دادید. لذا این سه سوال سرلوحه امور رسانه ها و خبرگزاری بسیج باشد و در هر پیامی که ارسال می کنید این سه مورد را ملاک قرار دهید و قطعا خداوند به قلم شما یاری می رساند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید