رشد و توسعه فناوری‌های نوین دفاعی ارتش/ رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ نمایش اقتدار ایران بود

رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود


«محمدرضا پورابراهیمی» نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که همیشه در حمایت از نظام و انقلاب جانفشانی می‌کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: ارتش مکتبی هر زمان که جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه نیاز به نمایش قدرت بازدارنده نظامی خود داشته وارد صحنه اقتدارنمایی شده است، رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش که اخیراً برگزار شد مصداقی برای این ادعا است، امیدواریم ارتش مکتیی در کنار سایر نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، بسیج، فراجا و وزارت دفاع کماکان در ایجاد امنیت نقش‌آفرینی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستاورد‌های بسیار خوبی که ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری‌های نوین دفاعی کسب کرده زبانزد کارشناسان نظامی دنیا شده است، این مسئله حکایت از رشد ارتش در دو بعد مادی و معنوی در بین نیرو‌های متخصص و جوانش دارد، ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ارتش کمال تقدیر و تشکر را به واسطه حضور پر معنا و موثرش در منطقه داریم.

وی افزود: قطعاً موفقیت‌هایی که در نیرو‌های مسلح و صنایع دفاعی اتفاق افتاده است می‌تواند مبنا و الگویی برای همه بخش‌های کشور باشد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که با دست خالی علی‌رغم همه تهدیدات، موانع و تحریم‌ها می‌توان به قدرت اول نظامی منطقه تبدیل شد، این جایگاه به واسطه مجاهدت، تلاش، دیانت، تقوا و بهره‌گیری از نیروی متخصص جوان در نیروی‌های مسلح کسب شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: سایر بخش‌های کشور با بهره‌گیری از الگوی موفق نیرو‌های مسلح و صنایع دفاع می‌توانند موفقیت‌های چشمگیری در حوزه کاری خود حاصل کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید