رشد ۲۰ درصدی آثار پژوهشی جمع‌آوری‌شده در سومین دوره دوسالانه جایزه شهید سلیمانی

رشد ۲۰ درصدی آثار پژوهشی جمع‌آوری‌شده در سومین دوره دوسالانه جایزه شهید سلیمانی


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «حسن علایی فعال» دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تشکر و قدردانی از تمام ناشرین و نویسندگانی که آثار خود را در موعد مقرر به دبیرخانه سومین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی ارسال کردند، پایان مهر را آخرین‌مهلت دریافت آثار پژوهشی اعلام کرد و اظهار داشت: در سومین دوره جایزه شهید سلیمانی آثار پژوهشی دریافت شده نشان از ارتقاء کمی و کیفی آثار دارد.

وی افزود: آثار جمع‌آوری‌شده در این دوره در مقایسه با دوره دوم رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین افزود: در این دوره آثار پژوهشی ناشرین بین‌المللی هم در زمینه دفاع مقدس و مقاومت رشد خوبی داشته هست.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی مقدماتی آثار بین‌المللی دریافت شده، فعالیت ناشرین کشور دوست و برادر «یمن» با وجود جنگ چندین‌ساله با دشمنان عبری و عربی و حمایت‌های همه‌جانبه از مظلومین فلسطین و غزه، از رشد چشمگیر و خیره‌کننده‌ای برخوردار بوده هست.

علایی فعال گفت: مراسم اختتامیه سومین دوره دوسالانه جایزه شهید سلیمانی بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ان‌شاءالله در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید