رفتار و اعمال شهدا برای ما درس است باید از ان ها الگو بگیریم

رفتار و اعمال شهدا برای ما درس است باید از ان ها الگو بگیریم


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر «فریدون نوری» فرمانده سابق ارشد نزاجا در غرب کشور امروز در یادواره شهید شیرودی در محل یادمان این شهید والامقام که در روستای زرین جوب شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: شیرودی گل سرسبد هوانیروز بوده که با خدا معامله می کرد این شهید والامقام تمام روح و فکرش این بود که امام (ره) نگران نباشد و اسلام و انقلاب به خطر نیفتد.

وی بیان کرد: دشمن در زمان جنگ تحمیلی که در ارتفاعات و مناطق غرب کشور مستقر شده بود، شهدای بزرگ ما همچون شیرودی ها، پیچک ها و رضوانی ها با ازخودگذشتگی و با تمام توان و اخلاص در مقابل آن ها ایستادند و آن ها را از این مناطق بیرون راندند.

فرمانده سابق ارشد نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه جای جای این مناطق، مطهر به خون شهدا است، گفت: دشمن برای میوه رسیده سنگ می اندازد، خداوند لعنت کند کسانی که سپاه پاسداران ما را تضعیف می کنند.

امیر نوری ادامه داد: شهید رضوانی در عملیات بازی دراز حضور داشت که این سردار رشید اسلام که هر وقت او را مجسم می کنم از درجه مخلص و اخلاص گذشته بود و همه وجودش خدایی شده بود.

وی گفت: این همه رشادت ها و شجاعت ها و از خودگذشتگی ها بوده که اکنون مملکت، کشور، نظام ، دولت و دولتمردان ما در امنیت و آرامش کامل هستند و از این رو مسوولان ما در مقابل شهدا مسوولند.

فرمانده سابق ارشد نزاجا در غرب کشور با اشاره به رشادت های هوانیروز در جنگ تحمیلی گفت: هوانیروز قهرمان ما که نقش آفرینی موثری در جنگ تحمیلی داشتند از یگان های استراتژیک و اثرگذار در جنگ بودند که بدون هرگونه حفاظ، تانک ها و نفربرهای رژیم متخاصم بعث را شخم می زدند.

امیر نوری گفت: شهید شیرودی ها و آسیایی ها انسان هایی هستند که ما فوق بشر بودند و از خود گذشتند تا امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

وی با اشاره به رشادت های شهید زین الدین گفت: با این شهید بزرگ در جنوب برای عملیات خیبر آماده می شدیم که این فرشته آسمانی را دیدم با وجود اینکه جوان بودند به اندازه یک ژنرال برجسته سواد نظامی و تاکتیکی داشتند.

فرمانده سابق ارشد نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه رفتار و اعمال شهدا برای ما درس است که از آن باید الگو بگیریم، ادامه داد: هرکس به آرمان های انقلاب و شهدا خیانت کند لعنت خدا و رسول خدا بر او باد.

امیر نوری گفت: شهدا با رشادت و خلق حماسه های ماندگار به مقام شامخ شهادت نایل آمدند و جمهوری اسلامی ایران را بر بال ملایک نشاندند و امروز ناظر بر اعمال و رفتار همه ما هستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید