رفع بیکاری جوانان از اولویت‌های دولت است

رفع بیکاری جوانان از اولویت‌های دولت است


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور عصر امروز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) در جمع پرشور مردم اهواز اظهار کرد: من شرمنده این همه محبت و بزرگواری شما مردم هستم. خداوند متتعال از همه شما عبادت و بندگی در ماه رمضان قبول کند.

وی گفت: خوزستان استانی نمونه در مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و دین خود را به کشور ادا کرده و مسوولان باید نسبت به مردم با صفای استان ادای دین کنیم.

رئیسی گفت: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و رشادت را معنا کرد و خداوند ظرفیت‌های مهمی در خوزستان از جمله نیروی جوان، کارآمد و اثر گذار قرار داده است و بسیاری از جوانان می‌توانند در این استان نقش آفرین باشند.

رئیس جمهور گفت: امروز در محضر مسوولین و شما مردم بزرگوار عرض می‌کنم که مسئله اشتغال از اولویت‌های این استان است و استاندار و مدیران تمامی تلاش خود را برای ایجاد اشتغال و زمینه کار و فعالیت جوانان اعم از زنان و مردان فراهم کنند و حتما از نیروی بومی در تمامی بخش‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: اشتغال از حساسیت‌های دولت است و در این راستا بر بومی‌گزینی تاکید داریم. اگر یک خط تولید وجود داشته باشد باید به جوانان خوزستانی اختصاص داده شود.

رئیسی گفت: این همه وفاداری شما، وفاداری به انقلاب و ولایت است و من جز یک طلبه خدمتگزار نیستم و مهمترین افتخار من نوکری مردم است. برخی گفته‌اند شما از اول دولت ۷ بار به خوزستان سفر کردید و من پاسخ دادم اگر لازم باشد هفتاد بار به خوزستان سفر میکنم و تا مشکلات مردم حل نشود من نمی‌توانم آرام بگیرم. الگو‌های ما از این استان برخاستند.

وی بیان کرد: امروز سخن از رای نیست، سخن از رای است. مردم خوزستان با امام و انقلاب عهد بسته‌اند و من همان عهد را با شما دارم و من به عهدم با شما وفادار خواهم بود. سهمیه اشتغال در استان خوزستان مورد توجه است. ۶۰ هزار اشتغالی که سهم استان خوزستان است با تسهیلات مورد نظر دنبال خواهد شد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مدیران ما برای خدمت به مردم خوزستان و ایجاد اشتتغال در بخش‌های مختلف سر از نشناسند. فاضلاب اهواز نباید اینگونه باشد و مردم را دچار مشکل کند و خطر آب‌گرفتگی برای مردم پیش بیاید. کاری که در این یکسال و چند ماه آغاز شده است با کاری که طی ۳۰ سال صورت گرفت برابری میکند و امروز ۱۵۰ جبهه کاری در اهواز ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید