رهبر انصارالله یمن: فاجعه غزه ماهیت خون آشامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا کرد

رهبر انصارالله یمن: فاجعه غزه ماهیت خون آشامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا کرد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن چهارشنبه شب طی سخنانی اظهار داشت: فاجعه غزه برای افشای حقیقت در مورد آمریکا و اسراییل که از بدو تولد غیرقانونی خود خون بی گناهان را می مکند، کافی است.

وی افزود: فاجعه غزه بسیار بزرگ و در دنیا بی سابقه است به طوری که علیه هیچ کشور مورد تهاجم و در هیچ جنگی، سابقه نداشته است.

الحوثی خاطرنشان کرد، آنچه در غزه اتفاق می افتد داستان سرایی نیست بلکه به معنای واقعی، مصیبت و درد است.

رهبر انصارالله یمن افزود: آمریکا علی رغم هشدارهای سازمان ملل و موسسات بین المللی بر بی توجهی به استفاده از گرسنگی دادن مردم فلسطین به عنوان یک سلاح اصرار دارد.

وی گفت: اوضاع فاجعه بار بهداشت و سلامت در غزه از نتایج حملات شدید رژیم صهیونیستی و از بین رفتن امکانات بهداشتی و پزشکی است. دشمن این هفته حمله جدیدی را به مجتمع پزشکی شفا در باریکه غزه آغاز کرده است.
عبدالملک الحوثی با بیان این که کشورهای عرب سازشکار با رژیم صهیونیستی، عاملان جنایات غزه را به عنوان کبوتر صلح معرفی کردند، تصریح کرد، دشمن به دنبال برهم زدن وضعیت امنیتی غزه، گسترش هرج و مرج و بازگشت دوباره به غزه و کنترل بر آن است.

وی گفت: مجاهدان در غزه به جنگ دلیرانه و مقابله خود با دشمن اسرائیلی، ضربه به نظامیان و ادوات نظامی این رژیم ادامه می دهند. استواری مجاهدان غزه نشانه اتکا به خداوند و الگویی برای نسل های بعدی است.

الحوثی خاطرنشان کرد، دشمن اسرائیلی در تلاش شرایطی ایجاد کند تا کنترل اوضاع در باریکه غزه را در دست خود بگیرد.

ادامه دارد…

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید