مجاهدت

رهبر انقلاب: صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن هستند که به حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند


به گزارش نوید شاهد به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر کردند.

رهبر انقلاب: صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن هستند که به حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

کشتار مردم بی‌دفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ‌هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند.

باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ یک ساله‌ خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دسته‌جمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد.

اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند. جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.

سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار میدادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت.

امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد.

بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

والسلام على عباد الله الصالحين

سید علی خامنه‌ای

۷ مهر ۱۴۰۳

پایان پیام/



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل