رهبر جنبش انصارالله یمن: دشمن اسرائیلی ۲۵۰ هزار حمله را به غزه صورت داده است

رهبر جنبش انصارالله یمن: دشمن اسرائیلی ۲۵۰ هزار حمله را به غزه صورت داده هست


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت فرارسیدن سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی به سخنرانی پرداخت.

الحوثی اعلام کرد: دشمن اسرائیلی طی یک سال کامل بیش از ۲۵۰ هزار حمله هوایی و توپخانه‌ای را علیه نوار غزه صورت داد. نزدیک به ۱۵۰ هزار و شهید، مفقود و مجروح در نوار غزه وجود دارد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: دشمن اسرائیلی از حدود ۱۰۰ هزار تُن مواد منفجره از طریق بمب‌ها، موشک‌ها و گلوله‌هایی که آمریکا به آن ارائه داده، استفاده کرده هست. از این تُن‌ها مواد منفجره، ۱۰ هزار تُن شامل مین‌های موقتی هست که با هدف بمب‌گذاری نوار غزه هنوز منفجر نشده‌اند.

الحوثی افزود: پیکر‌های ۷۸۲۰ شهید در غزه هنوز دفن نشده‌اند، به بیمارستان‌ها منتقل نشده و اطلاعات آنها ثبت نشده هست. اینها همه ارقامی تقریبی هستند. به دلیل استفاده دشمن اسرائیلی از تسلیحات و بمب‌های آمریکایی که از نظر بین‌المللی ممنوع هستند، دارای اثر نسل‌کشی جمعی هستند و ویرانی فراگیری را به بار می‌آورند بیش‌تر پیکر‌ها ناپدید شده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیست تمامی توانایی‌های خود را بسیج کرده و آمریکا، انگلیس و غرب به عنوان حامیان آن در حمله به غزه در پس دشمن صهیونیست هستند. دشمن اسرائیلی با ارتشی شامل ۳۵۰ هزار نیروی نظامی و نیروی ذخیره به غزه حمله کرد. دشمن اسرائیلی ۵ لشکر نظامی را تحت پوشش آتش دریایی، زمینی و هوایی برای حمله به غزه گسیل کرد. این حملات در تاریخ جنگ‌ها خشن‌ترین و وحشیانه‌ترین حملات به شمار می‌آیند.

الحوثی گفت: دشمن اسرائیلی نزدیک به ۳۷۰۰ جنایت را در حق فلسطینیان در نوار غزه مرتکب شد. کشتار‌های بیمارستان المعمدانی، اردوگاه جبالیا و مدرسه الفاخوره از بارزترین کشتار‌های وحشتناکی هست که هیچ فرد صاحب وجدانی آن را از یاد نخواهد برد و صفحه‌ای سیاه در خاطره تاریخ باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید