روابط عمومی نقش مهمی در جهش تولید دارد

روابط عمومی نقش مهمی در جهش تولید دارد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمود قربانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان در بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) تیپ انصار الحسین (ع) برگزار شد، با تبیین جایگاه و اهمیت ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی در واقع به معنی برقراری ارتباط قوی با زمان‌ها و تشکل‌ها در راستای شناساندن شخص یا مجموعه به آن سازمان‌ها و افکار عمومی جامعه است.

وی افزود: روابط عمومی از مهم‌ترین اصول و اساس کار تشکیلاتی است چون با این مجموعه می‌توان از عملکرد سازمان دفاع کرد و به آن مقبولیت بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر جایگاه قرآنی و روایی روابط عمومی بیان کرد: در آیات و روایات خداوند متعال به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) امر می‌کند که با مردم ارتباط برقرار کن و با آنها حرف بزن و دین را برای آنها تبیین کن.

وی گفت: از توانمندی مهم روابط عمومی، دشمنان اسلام هم برای پیشبرد اهداف و توطئه‌های شوم خود استفاده می‌کنند.

قربانی ضعف روابط عمومی و قوه تبلیغات نظام اسلامی و دولت را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: دستگاه اجرایی کشور و دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نمی‌توانند آنطور که باید پیشرفت‌ها و دستاوردها و موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند و این موضوع بارها توسط مقام معظم رهبری مورد انتقاد و واکنش قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: همه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی باید با دید مثبت و مهم به جایگاه روابط عمومی توجه کنند و مردم را در همراهی با خود توجیه و اقناع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان همچنین با اشاره به نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال متذکر شد: این مجموعه تاثیر بسزایی در توجیه و همراه ساختن مردم با حاکمیت در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات و جهش تولید دارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید