روایت سرلشکر صفوی از اسارت سردار کارگر

روایت سرلشکر صفوی از اسارت سردار کارگر


روایت سرلشکر صفوی از اسارت سردار کارگربه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در صحبت‌هایی با ابراز خوشنودی از تشکیل انجمن علمی دفاع مقدس و برگزاری اولین مجمع عمومی آن در روز چهارشنبه نهم تیر اظهار داشت: خروجی انجمن مهم است. امیدواریم در سال اول اولین فصلنامه انجمن علمی دفاع مقدس منتشر شود و این انجمن بتواند محتوای علمی خوبی تولید کند. امیدواریم این انجمن بتواند سالی یک فیلم تولید کند و تولیداتی در حوزه ادبیات دفاع مقدس به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه داشته باشد. امیدوارم هر یک ماه یا دوماه یک نشست علمی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: انقدر دفاع مقدس مظلوم است که اگر ۸۰ سال هم از آن بگوییم و بنویسیم، آثار نمایشی و نوشتاری تولید کنیم باز کم است. امیدواریم با ایجاد ادبیات راهبردی دفاع مقدس بتوانیم قدم مثبت
برداریم.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: در سالروز آزادسازی مهران و عملیات کربلای یک هستیم، این عملیات نیز به نوبه خود بزرگ بود و منجر به آزادی شهر مهران شد که جا دارد بیشتر از آن صحبت شود. به خاطر دارم سردار کارگر در همین عملیات به اسارت دشمن درآمد، اما انقدر حملات دشمن زیاد بود که بعد ۲۰ دقیقه توانست آزاد شود، در واقع ایشان اسارت را هم در کارنامه خود دارد. سردار علی فضلی نیز در این عملیات حضور داشت.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید