روحیه جهادی ضامن موفقیت‌های آینده کشور است

تاسی از شهدا رمز پیروزی وموفقیت است+ تصاویر


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمةالزهرا (س) و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام روز گذشته (یکشنبه) در شرکت هواپیمایی «آسمان» با حضور کاپیتان «محمد محمدی‌بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خلبان «ابوذر شیرودی» مدیرعامل شرکت، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد.

در این مراسم، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پیکر مطهر یک شهید گمنام بر روی دستان عزاداران حاضر در مراسم تشییع شد.

کاپیتان «محمد محمدی‌بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع امنیت، تأسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت درکار‌ها دانست و اظهار داشت: باید بدانیم هر چقدر از دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی رزمندگان الگو گرفته شود به همان میزان موفقیت‌ها بیشتر خواهد شد.

وی تلاش متخصصان صنعت هوایی در دوران تحریم را نمونه‌ای از فعالیت جهادی دانست و با اشاره به عملیات پرواز‌های اربعین حسینی (ع) و موفقیت شرکت هواپیمایی آسمان در انجام این پروازها، از همه کسانی که با تمام توان و تخصص موجب شدند این عملیات به نحو احسن برگزار شود، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مراسم نیز مداحان اهل بیت (ع) در کنار پیکر مطهر شهید گمنام به ذکر مصیبت و عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمةالزهرا (س) پرداختند.

تاسی از شهدا رمز پیروزی وموفقیت است+ تصاویر

تاسی از شهدا رمز پیروزی وموفقیت است+ تصاویر

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید