روند خدمتگزاری به مردم نباید تعطیل شود

روند خدمتگزاری به مردم نباید تعطیل شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در جلسه پیگیری مطالبات تقدیمی استان کردستان به رئیس‌ جمهور که با حضور مسئولان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اجرایی مصوبات سفر ریاست‌جمهوری از مصوبات اجرایی و عمرانی بازخورد بیشتری دارد.

وی مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به استان را لازم‌الاجرا دانست و گفت: مردم از عدم پرداخت تسهیلات بانکی و اشتغال‌زایی مصوبات سفر گله‌مندند و اعلام کرده که هر بار به بانک‌ها مراجعه کرده‌ایم،  گفته‌اند اعتبار نیست.

استاندار کردستان با اذعان به اینکه مردم در ارتباطات مردمی جدا از گله‌مندی از تعلل در پرداخت تسهیلات بانکی، از نحوه برخورد برخی کارمندان بانک‌ها نیز ناراضی بودند، تصریح کرد: هر کسی که در هر اداره‌ای نمی‌تواند با مردم درست برخورد کند، در جایی دیگر به‌کار گرفته شود.

وی با اشاره به جلسه‌ای که اخیرا در نهاد ریاست‌ جمهوری برگزار شد، اذعان کرد: دفتر ریاست‌ جمهوری از تعلل در پرداخت تسهیلات بانکی مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به استان کردستان متعجب بودند.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: از یک هزار و 700 میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست‌ جمهوری به استان تنها 570 تا 580 میلیارد تومان پرداخت شده که قابل قبول نیست و به‌ شدت عملکرد پایین است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: کسانی‌ تا پنجم دی‌ماه برای دریافت تسهیلات درخواستی مصوبه سفر ریاست‌ جمهوری به بانک‌های استان مراجعه نکردند، بلافاصله نفرات دیگری جایگزین آنان شود.

وی خطاب به مدیر بازرسی استانداری کردستان اظهار کرد: این رویه تصمیمات در رابطه با میزان اعتبارات اختصاصی به بانک‌های استان نارضایتی ایجاد کرده است، باید این وضعیت تعیین تکلیف شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه باید 6 هزار نفر سهم صندوق کارآفرینی امید تعیین تکلیف و به همان میزان تسهیلات پرداخت شود، خاطرنشان کرد: بیشترین نارضایتی مردمی از صندوق کارآفرینی امید است.

وی بر ضرورت تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی و اتمام پروژه‌های کلان تاکید و اذعان کرد: اکنون 6 هزار نفر در مراجعه به صندوق کارآفرینی امید به درِ بسته خورده‌اند که این بسیار ناپسند است.

استاندار کردستان با بیان اینکه وعده‌های مسئولان به مردم عملی شود، عنوان کرد: نباید روند خدمتگزاری به مردم تعطیل شود.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید