رویکرد ایجابی در عرصه حجاب نیازمند مشارکت مردم است

رویکرد ایجابی در عرصه حجاب نیازمند مشارکت مردم است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: نهاد‌ها و افرادی که وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارند، باید خود را پاسخگو بدانند و اگر در این عرصه کم‌کاری شود، نهاد و فرد مربوطه باید مورد بازخواست قرار گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه مدیران استان همکاری خوبی در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند، گفت: باید این اهتمام و همکاری مسئولین استان به گوش مردم برسد تا آن‌ها نیز اطمینان لازم نسبت به بهبود وضعیت این حوزه را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی استان در این عرصه اقدامات ایجابی و ترویجی است افزود: مبنای اصلی فعالیت در حوزه عفاف و حجاب قانون است که در این مسیر از همراهی و مشارکت مردم نیز بهره‌مند خواهیم شد.

شاهچراغی افزود: در همین راستا آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی باید نسبت به تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجابی اهتمام بیش‌تری داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به اینکه امروز تهاجم دشمن در عرصه عفاف و حجاب بسیار گسترده شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید تلاش و برنامه‌ریزی بیش‌تری توسط نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید