نماد سایت مجاهدت

رویکرد ضد ایرانی نتانیاهو به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می‌شود

رویکرد ضد ایرانی نتانیاهو به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می‌شود


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نتانیاهو مقابله با ایران را یکی از سرفصل‌های کابینه خود اعلام کرد، اظهار داشت: لفاظی‌های این چنینی تحفه تازه‌ای برای ایران نیست و همه پرونده نتانیاهو را در خاطر داریم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد: در گذشته شاهد اقدامات نتانیاهو علیه ایران بوده ایم، اما تمام تیر‌های او در آن زمان به سنگ خورد، در این دوره نیز تلاش‌های نتانیاهو بی نتیجه خواهد بود و اتفاق جدیدی برای جمهوری اسلامی نیست.

وی بیان کرد: روحیه و رویکرد نتانیاهو علیه ایران تنها به ضرر اسرائیل تمام می‌شود و چالش‌های داخلی آن‌ها را ازافیش می‌دهد. نتانیاهو با صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه درباره ایران گفتگو‌هایی داشته که گزافه گویی بیش نبوده است.

نماینده مجلس اظهار داشت: با بازگشت نتانیاهو به قدرت در رژیم صهیونیستی انتظار می‌رود که در سایه تشدید بحران‌های داخلی این رژیم و تندروی‌های داخلی و خارجی او فروپاشی خانه عنکبوت شتاب گیرد. استراتژی نتانیاهو در نهایت باعث ایجاد تنش در بین کشور‌های اروپایی می‌شود و مطمئن باشد که لبنان و سوریه پاسخی درخور به نتانیاهو خواهند داد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل